پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست آشنایی با بازار لبنان ، فرصت‌های تجاری و صادراتی

نشست آشنایی با بازار لبنان ، فرصت‌های تجاری و صادراتی

- 1402/05/10

نشست آشنایی با بازار لبنان، فرصت‌های تجاری و صادراتی توسط حوزه صادرات و بین الملل پارک علم و فناوری خراسان و با همکاری مرکز توسعه تجارت فناوری و نواوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست آشنایی با بازار لبنان ، فرصت‌های تجاری و صادراتی توسط حوزه صادرات و بین الملل پارک علم و فناوری خراسان و با همکاری مرکز توسعه تجارت فناوری و نواوری برگزار شد.

در این جلسه معاون شرکت نمایشگاه های مشهد به بیان ویژگی‌های بازار لبنان، فرصت‌های تجاری و غیره پرداخت و پس از آن اسدی، مدیر مرکز توسعه تجارت فناوری و نواوری گفت: در مهرماه 1402 نمایشگاه محصولات ایرانی در لبنان برگزار خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی جدی و استقبال خوب غرب آسیا از خدمات و محصولات ایران اسلامی این نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه خواهد بود.

در ادامه این نشست رضا زاده رایزن اقتصادی سفارت ایران در لبنان به تشریح بازار لبنان ، قوانین و مقررات صادرات و واردات، تعرفه‌های گمرکی برای محصولات ایرانی، فرهنگ کشور لبنان و سایر مشوق‌های صادراتی پرداخت.

همچنین حامد شجاع سنگچولی، مسئول هماهنگی حوزه صادرات پارک علم و فناوری خراسان از تلاش این سازمان برای اخذ تسهیلات مخصوص شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان جهت حضور در نمایشگاه لبنان خبر داد.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

در این نشست 30 شرکت فناور پارک علم و فناوری خراسان به‌صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی 1 1